projekt ulotek

Proste logo łatwo zapada w pamięć.

Zakładając firmę, oprócz wielu formalności ważnym krokiem jest wykonanie projektu logo dla firmy. Może się to wydawać proste, jednak jak pośród milionów logo dla firm nie powielić projektu i jednocześnie zawrzeć wartości i przekaz swojej marki w niewielkiej formie graficznej? Tym zadaniem zajmują się profesjonaliści.

Prostota to użyteczność – robimylogo.pl

Agencja robimylogo.pl zajmuje się profesjonalnym wykonywaniem projektu logo dla firmy. Graficy z doświadczeniem doskonale wiedzą, jak stworzyć unikalne i intrygujące logo firmowe, zachowując przy tym najważniejsze zasady, którymi należy się kierować. Czym wyróżnia się doskonały projekt logo dla firmy?

  • Prostota – łatwo zauważyć, że największe światowe marki nie mają szczególnie wymyślnych form graficznych – Nike reprezentuje „swoosh”, czyli symboliczna łyżwa, której stworzenie kosztowało zaledwie 35 dolarów, a obecnie wartość marki to ponad 13 mld dolarów. Prostolinijność i czytelność to cechy pożądane w logo dla firmy – dzięki temu jest ono łatwiej zapamiętywane i wygląda profesjonalnie.
  • Unikalność – obecny rynek przepełniony jest markami, które walczą o klienta. Jak przekonać odbiorę, że to właśnie naszą firmę powinien wybrać? Nasze logo powinno być oryginalne i niepowtarzalne – to coś, co przyciągnie wzrok, zaintryguje i wyróżni Cię z tłumu. Warto zbadać branżę i stworzyć coś całkowicie odbiegającego od konkurencji.
  • Uniwersalność – zamawiając projekt logo dla firmy, musimy wziąć pod uwagę jego zadania, które opierają się głównie na wszechstronnej reprezentacji naszej firmy. Logo firmowe musi więc doskonale prezentować się w każdym formacie i na różnych powierzchniach – na billboardach, na projekcie ulotki, na wizytówkach itd. Powinno być więc skalowalne, funkcjonalne i dostosowane do różnych formatów oraz układów.
  • Nośnik idei firmy – same znaczki i litery mogą nie znaczyć wiele, jednak ich odpowiednie dopasowanie i konfiguracja formy stanowią przekaz. Logo dla firmy jest często pierwszym elementem, z którym styka się odbiorca, więc powinno już w tych pierwszych chwilach „przedstawić firmę” klientowi. Logo ma być spójne z wizerunkiem firmy i przedstawiać wartości oraz idee firmy poprzez kolory, czcionkę czy odpowiedni styl.
  • Typografia – bardzo trudno jest uzyskać unikalne logo tylko poprzez logotyp – wymaga to wykorzystania unikalnej typografii, czyli projektowaniu przy pomocy kroju pisma. Znane marki, jak Coca-Cola czy Nokia, bazują na logotypach, które odbiorcy rozpoznają bez problemu dzięki charakterystycznym literom. Nawet poprzez jedną czcionkę – najczęściej używaną Helveticę – można uzyskać setki różnych logo dla firm, pracując z kolorem i urozmaicając detale liter. Na robimylogo.pl doświadczeni graficy wiedzą, jak pracować z literami!
  • Konsekwencja – rozpoznawalność buduje się przez długie lata poprzez utrwalanie określonego wizerunku w świadomości odbiorców. Trudno jednak o konsekwencje, gdy ten wizerunek stale się zmienia. Dlatego już na początku tak ważna jest inwestycja w profesjonalny projekt logo dla firmy, które będzie służyć jako wizytówka przez długie lata dzięki ponadczasowemu designowi. Zmiany to ryzyko, więc lepiej wybrać wzór, który nie będzie potrzebował modyfikacji, odporny na chwilowe trendy.

Projekt ulotki – kreatywny sposób na reklamę

Ulotki to jedna ze starszych form marketingu, lecz nadal skuteczna. Wiele osób twierdzi, że słowo pisane ma większą moc. Dostając do rąk ulotkę, mimowolnie spojrzymy na jej przekaz. Na robimylogo.pl specjaliści przygotują pomysłowy i przyciągający wzrok projekt ulotki, który może przyciągnąć klientów np. na specjalną promocję lub organizowaną imprezę. Skorzystaj z oferty robimylogo.pl i już dzisiaj wybierz swój pakiet projektu logo dla firmy, projektu ulotki czy projektu wizytówki. Niskie ceny, szybka realizacja, tysiące zadowolonych klientów – dołącz do tego grona już dziś!

Author: Dawid Marczewski

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *